Strålande jul

Tänkte bara skriva lite snabbt här innan jag somnar här i soffan.

Våran jul har varit hur bra som helst! Julafton firades med lite släkt till oss.. farbror m. fru och kusiner :)
God mat...jultomte... paket...kortspel....knäck... ja allt det där som hör till fick vi ta del av : ) Jag trodde Kian skulle vara skraj för tomten men inte alls. Han bad tomten komma in och frågade ifall han hade några paket. Tomten fick dessutom en stor kram innan han gick idare till de andra barnen som också ville ha sina paket ; )

Kian verkade bli nöjd iallafall. Nästan alla paket innehöll en carsbil... och det är faktiskt det enda han har velat ha när man frågat. Men jag köpte pussel, målarbok och kläder för lite variation :) dock slängdes det bara åt sidan när han såg va de var.

Jag fick fins presnter jag med. En mysdress jag ville ha, digital fotoram, smyckeskrin och pengar till en shoppingrunda.. över förväntan men tacksam : )

På juldagen kom min mobror och mina två kusiner. De fick sina paket och vi umgicks innan jag skulle ut på kvällen. Bowlade med Jenny och Ellen.. efter det skulle kvällen sluta var det tänkt, då jag skulle jobba dagen efter. MEN ICKE. Vi gick vidare krogen... mkt folk och en superkväll måste jag säga.... tack tjejer för de!
Sliten dagen efter men jag mådde som förtjänade och jag piggnade till under dagen..

Jobbat idag också.. men ledig hela nästa vecka om dom inte ringer såklart, det hoppas jag att dom gör.

Hoppas eran jul varit underbar!










Kommentarer
Postat av: rebecca

finn ett fel....jag fattas!!! saknar er dar hemma..millan snart blir det julklappsshopping till dej i new york...vad sags om det :)

2009-12-29 @ 03:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0